انتخابات
انتخابات
 
نظر سنجی انتخابات

 

کدام کاندید در نظرسنجی ها پیش تاز است

 

کدام کاندید در نظرسنجی ها پیش تاز است
به گزارش ” تا انتخاب ۱۱ ” به نقل از شفاف ، محمد دامادی در رابطه با حمایت از ائتلاف پیشرفت تصریح کرد: افرادی که این ائتلاف را تشکیل داده اند، هر سه گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری هستند و در مناصب مختلفی حضور داشته اند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در شورای راهبردی مجلس در حمایت از ائلاف پیشرفت به این نتیجه رسیدیم که این افراد توانمندی اداره کشور را بر اساس محوریت ولایت فقیه؛ عقل گرایی و برنامه محوری دارند و به این دلایل تصمیم براین شد عده ای از نمایندگان مجلس از این ائتلاف حمایت کنند.

وی افزود: امیدواریم در نهایت گزینه نهایی این ائتلاف شخصی باشد که توانایی اداره کشور را به نحو احسن داشته باشد و در رفع دغدغه هایی که اکنون وجود دارد تلاش مند و در عین حال نقاط قوت دولت فعلی را ادامه و سعی در برطرف کردن نقاط ضعف که وجود دارد را با برنامه محوری و عقلگرایی مرتفع کند.
این نماینده مجلس نهم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رئیس جمهور باید سابقه کار اجرایی داشته باشد؛ بیان کرد: گزینه نهایی در هر صورت براساس برآورد نظر سنجی ها انتخاب خواهد شد  اما آنچه که مسلم است از میان این سه نفر در ائتلاف پیشرفت دکتر قالیباف در کار اجرایی کارنامه موفق تری را داشته است و همچنین در صحنه های مختلف هم ولایتمداری خود را ثابت کرده است.
دامادی گفت: البته سایر گزینه ها نیز در این موارد کارنامه مثبت و درخشانی دارند اما دکتر قالیباف شایستگی خود را به نحو احسن انجام داده است.
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه ائتلاف با منطق خود در نهایت یک کاندیدا را به عنوان گزینه نهایی معرفی خواهد کرد، بیان داشت: ما نیز تابع آن فرد خواهیم بود و قطعا آن شخص براساس نظر سنجی هایی که از مردم میشود انتخاب خواهد شد.
وی تاکید کرد: نظر سنجی هایی که اخیرا انجام شده حاکی از آن است که جناب آقای قالیباف در افکار عمومی و نظر سنجی‌ها گوی رقابت را از سایر گزینه ها برده و از آنها پیش افتاده است.
وی توضیح داد: ما در ارتباط هایی که با مردم داریم، متوجه شده ایم که شهردار تهران مناسب ترین گزینه برای انتخابات ریاست جمهوری است و از اقبال بهتری میان مردم برخودار است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: کاندید های ریاست جمهوری نامزد ها پیشتاز رای گیری انتخابات قالیباف ائتلاف 2+1
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392 توسط شهدا شرمنده ایم
تمامی حقوق مطالب برای انتخابات محفوظ می باشد